Klaar voor Tanzania, koffers gepakt! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Leonie Seine - WaarBenJij.nu Klaar voor Tanzania, koffers gepakt! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Leonie Seine - WaarBenJij.nu

Klaar voor Tanzania, koffers gepakt!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

08 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Dag allemaal,
de tijd gaat snel! Nog een paar nachtjes en ik stap in het vliegtuig.
Afgelopen weken de inentingen gehaald en kleren, speelgoed en donaties verzameld.
Sommige inentingen had ik al, zoals hepatitis A en DTP, maar heb er nu gele koorts en hepatitis B bij gekregen. Heb daar gelukkig geen last van gekregen, nu nog hopen dat ik geen last krijg van de malariatabletten ;)

Ik mag 2 x 23k mee nemen, dus de koffers zitten goed vol met kinderkleren, speelgoed etc. Ook heb ik een mooi bedrag binnen gehaald aan donaties, waarmee we mooie dingen kunnen doen.
Iedereen die hieraan mee heeft gewerkt, hartelijk dank!!

Ik houd jullie op de hoogte. Nu aftellen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Vrijwilligerswerk Tanzania


Recente Reisverslagen:

07 April 2014

Laatste uurtjes

27 Maart 2014

Jambo!!

17 Maart 2014

1e week Tanzania!

08 Maart 2014

Klaar voor Tanzania, koffers gepakt!

07 Februari 2014

Nog een paar weken!!
Leonie

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 6999

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 03 September 2015

Vervolg Australie

10 Maart 2014 - 07 April 2014

Vrijwilligerswerk Tanzania

Landen bezocht: