Nog een paar weken!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Leonie Seine - WaarBenJij.nu Nog een paar weken!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Leonie Seine - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken!!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

07 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Hoi allemaal,

over een paar weken stap ik in het vliegtuig naar Tanzania! Ik ga daar 4 weken vrijwilligerswerk doen. Jullie kunnen mij volgen via deze site!
Uiteraard ben ik afhankelijk van internetverbinding, maar ik hoop af en toe hier een paar mooie verslagen en foto's op te kunnen plaatsen!

Kwaheri!!

Groetjes Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Vrijwilligerswerk Tanzania


Recente Reisverslagen:

07 April 2014

Laatste uurtjes

27 Maart 2014

Jambo!!

17 Maart 2014

1e week Tanzania!

08 Maart 2014

Klaar voor Tanzania, koffers gepakt!

07 Februari 2014

Nog een paar weken!!
Leonie

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 6989

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 03 September 2015

Vervolg Australie

10 Maart 2014 - 07 April 2014

Vrijwilligerswerk Tanzania

Landen bezocht: